شرکت طراحی دکوراسیون داخلی

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی

شرکت معماران کارینا : طراحی دکوراسیون داخلی - طراحی کابینت - طراحی نما و محوطه
شرکت طراحی دکوراسیون داخلی

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی

شرکت معماران کارینا : طراحی دکوراسیون داخلی - طراحی کابینت - طراحی نما و محوطه

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی ترکیبی از علم و هنره. یه خونه رو مثل یه بوم فرض کنین که ما با طراحی بهش روح و شخصیت میدیم. دکوراسیون داخلی به معنی طراحی هماهنگ برای جلوه دار شدن رنگها، وسایل توی یه اتاق یا ساختمان بصورت هنرمندانس! این هنرهم مثل بقیه هنرها سبک و سیاق خودشو داره و متناسب با سلیقه ها و نیازها طراحی میشه. طراح باید با دید هنرمندانش و ترکیب اصول و قواعد معماری داخلی، فضایی رو بسازه که هم زیبا باشه و هم کارامد.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی


انتخاب سبک دکوراسیون داخلی

اگه انتخاب سبک خونتون براتون سخته و نمیدونین چه سبکی رو انتخاب کنین حتما این قسمت رو بخونین. اول از همه یه چیزی رو بهتون بگم. لازم نیست که همه ی خونتون به یه سبک باشه! ممکنه هم سبک کلاسیک رو دوست داشته باشین و در عین حال عاشق سبک مدرن هم باشین. میتونین آشپزخونتون رو به سبک کلاسیک دربیارین و فضای پذیرایی و نشیمن رو به سبک مدرن. این مسائل بستگی به سلیقه و دیدگاه هنری هرکسی داره. اگه دوست دارین خونتون به سبک های مختلفی طراحی بشه، شما طرفدار سبک گلچین گرایی هستین.

مطلب پیشنهادی : چند اصول مهم در طراحی چیدمان منزل

دکوراسیون سالن پذیرایی

دکوراسیون سالن پذیرایی خیلی خیلی مهم و موثره. جاییه که وقتی مهمونای عزیزتون به خونتون میان بیشتر تایمشون رو تو این قسمت میگذرونن. مطمئنا دوست دارین که بهترین امکانات خونتون رو تو این قسمت بذارین.

مطلب پیشنهادی : همه چیز درمورد سبک مدرن

طراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب برای استراحت و خواب محسوب میشه که بعد از یه روز سخت به اونجا میرین. استراحت، مطالعه کتاب و داشتن زمانی آروم و بدون دغدغه فکری نیازمند یه طراحی منحصر به فرده.

مطلب پیشنهادی : 7 راز طراحی دکوراسیون اتاق خواب بی نقص

طراحی دکوراسیون اتاق خواب


دکوراسیون داخلی تجاری

این همه از طراحی داخلی منزل گفتیم حالا بهتره که در مورد فضای داخلی مکان های تجاری بگیم. طراحی داخلی یه شرکت معماری با یه اداره یا کافی شاپ متفاوته. مثلا تو طراحی یه کافی شاپ از رنگ های تیره تری استفاده میکنیم و نورپردازی های کمتری داریم. یا تو طراحی دکوراسیون اداری از ترکیب رنگی متفاوت تری استفاده میکنیم که حالت رسمی تری به محیط بده. چیزی که مهمه اینه باید طراحی جوری انجام بشه که متناسب با فضا و هویت محیط باشه.

طراحی دکوراسیون بوتیک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد